exercitii abdomen™

fii antrenorul tau personal

Abdomenul...

...si obsesia tuturor de al avea plat...

Definit ca una dintre cele mai problematice zone ale corpului uman. Din pacate multe persoane cred ca pot sa manance orice doresc si sa aiba un abdomen plat, facand 250 de abdomene pe zi pentru a arde excesul de grasime si calorii...

Creeaza-ti propriul magazin online, incearca gratis 15 zile
Text -A +A

Exercitii fizice pentru slabit. Exercitii Cardio


Cel mai bun exercitiu pentru abdomen este unul care te-ar putea surprinde.Nu e traditionalul exercitiu de abdomene,sau sau orice tip de exercitii abdominale facute acasa sau intr-o sala de fitnes.

Asa ca inainte de a cumpara un aparat scump pentru abdomene,ar trebui sa stii ca cele mai bune exercitii care le poti face pentru abdomenul tau sunt..Exercitiile Cardiovasculare..care nu o sa te coste nimic. Ai nevoie doar de picioarele tale,pentru ca acest exercitiu de care vorbesc nu e altul decat ,o plimbare,o alergare etc.

Daca vezi ca abdomenul tau devine mai umflat decat era ,e probabil ca si alte parti ale corpului sa treaca prin aceasi stare.Doar ca abdomenul de obicei este mai evident.

Corpul tau nu poate sa elimine grasimea doar intr-o anumita zona. Deci daca insisti cu exercitii fizice pentru abdominali,fara a-ti exersa si restul corpului, pentru a reduce grasimea totala ,nu o sa vezi niciodata rezultatele la care te astepti.

Expertii spun ca un antrenament bun de exercitii cardiovasculare iti pot mari metabolismul pe o durata de pana la 24 de ore.

Nu exista cel mai bun exercitiu cardiovascular. Poti face orice iti place tie si iti mareste ritmul cardiac si metabolismul.

Daca iti place in aer liber, considera plimbari, alergari, bicicleta, baschet ,fotbal ,vaslit etc.

Daca iti place sa mergi la sala ,considera alergarea pe banda, bicicleta eliptica ,bicicleta stationara ,etc.

Daca preferi sa stai in casa considera dansul ,saritul corzii ,dans ,aerobic ,sau chiar kickbox :) ...


Incepe sa faci exercitii cardiovasculare intre 30-60 de minute pe zi ,3-6 zile pe saptamana.Daca esti la inceput ,porneste mai incet si mareste ritmul exercitiilor pe masura ce progresezi.
Schimba tipul exercitiilor daca simti ca te plictisesti ,dar si pentru a nu lasa corpul sa se obisnuiasca cu activitatea.

Exercitiu cardiovascular rapid - incepatori

Exemplu de exercitiu care ajuta la accelerarea metabolismului,pentru a-ti putea arde caloriile.

1. 30 de secunde alergare in viteza ..acasa sau afara .
2. 60 de secunde alergare usoara sau plimbare .
3. Repeta aceaste proceduri de 5-10 ori.
4. Apoi te relaxezi 3-5 minute.

Aminteste-ti...
Impreuna cu o dieta sanatoasa , plimbarea si/sau alergarea(jogging) sunt cele mai bune exercitii pentru organism , accelereaza metabolismul incat acesta arde calorii in tot corpul, iar la sfarsit abdomenul o sa-ti multumeasca. :)

Exercitiu cardiovascular - avansati

1. Incepe cu alergare usoara(jogging) 5 minute pentru incalzire.
2. Alergare in viteza 2 minute.
3. Incetineste la alergare usoara(jogging) 5 minute.
4. Alergare in viteza 2 minute.
5. Din nou alergare usoara(jogging) 5 minute.

Repeta de cate ori poti iar la sfarsit binemeritata relaxare. :)


Home - Video - Linkuri - Despre - Contact

Director Web Sport Director web